שיווק דיגיטלי – מה זה אומר ואיך לבחור חברת שיווק טובה?

 29/06/2023

שיווק דיגיטלי- מה זה אומר

המונח שיווק דיגיטלי שינה את כללי המשחק בעולם הפרסום והפך לכלי חיוני להתפתחות עסקים בעידן המודרני. איפה כדאי לפרסם את התוכן שלנו? איזה סוג פרסום יתאים לנו? ואיך לבחור חברת שיווק דיגיטלי / שיווק באינטרנט טובה? נעשה סדר בכל המידע והדברים שחשוב לדעת.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לשירות מחברה לשיווק באינטרנט השאירו פרטים או התקשרו: 050-3320200

שיווק דיגיטלי - כל מה שחשוב לדעת לקראת 2024
שיווק דיגיטלי - כל מה שחשוב לדעת לקראת 2024

נתחיל בבסיס- מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי (Digital Marketing) הוא מונח הכולל תחתיו את כל דרכי השיווק בעולם האינטרנטי, לדוגמה פרסום ברשתות חברתיות, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, יצירת קמפיינים בגוגל והרשימה עוד ארוכה! השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים להתחבר ישירות לקהל היעד שלהם, להבין את צרכיו וליצור חוויות אישיות ומותאמות. בעזרת כלים דיגיטליים מתקדמים, חברת שיווק באינטרנט יכולה לקדם את המותג או המוצר שלכ באופן יעיל ומדויק ולהגיע לקהל רחב. השיווק הדיגיטלי הוא עולם מרתק ומשתנה, שמציע אינספור הזדמנויות לחברות, עסקים ופרילנסרים להצליח ולצמוח.

שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי

למה שיווק דיגיטלי חשוב?

כפי שציינו מקודם, השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים להגיע בקלות ללקוחות וליצור איתם קשר באינטרנט, למדוד באופן קבוע את יעילות השיווק ולהתאים את אסטרטגיות השיווק השונות בזמן אמת לפי הצרכים המתעדכנים של הקהל הרחב.

שיווק דיגיטלי בעל נראות ויזואלית מושכת ומסר ברור ומשכנע מעלה את הסיכויים להצלחה גבוהה! השילוב של שיווק נכון וקהל מדויק יכול לתת יתרון גדול על המתחרים של העסק שלכם.

חשוב לזכור שהשיווק באינטרנט יכול לעזור לכם לפרוץ בשווקים השונים, ביניהם גם שווקים בינלאומיים. השקיעו בשיווק שלכם ויחסו חשיבות לכל פרט ופרט בו! החל מתכנון התקציב שלכם ועד לכתיבת התוכן, עיצוב הגרפיקות ומעקב צמוד אחר המדדים שלכם בפלטפורמות השונות.

יתרונות השיווק הדיגיטלי
יתרונות השיווק הדיגיטלי

יתרונות השיווק הדיגיטלי

ניתוח ומדידה

היתרון הגדול והמרכזי שיש לשיווק הדיגיטלי הוא קבלת הנתונים ומדדי ההצלחה שיש לכל קמפיין ופרסום, בניגוד לשיווק המסורתי. לא נוכל לדעת כמה אנשים בדיוק חלפו על פני שלט החוצות שלנו או הגיעו למודעה שלנו בעיתון. לעומת זאת, נוכל לדעת כמה אנשים הגיעו לפוסט הממומן שלנו בשיווק בפייסבוק או מהי כמות האינטראקציה שנוצרה עם העסק כתוצאה מהקמפיין. הנתונים מדידים בדיוק יחסית גבוה ותורמים לשיפור השיווק של העסק.

דיוק הקהל- Targeting

בעזרת שיווק דיגיטלי, ניתן להגדיר מראש את קהל היעד שלנו ולכוון אליו את הפרסום. כך, ניתן להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולהשקיע את התקציב שהוגדר על אוכלוסייה שיש לה תחומי עניין ונושאים שחופפים לעסק שלכם.

יעילות תקציבית

במקום להוציא סכומים לא קטנים על פרסום בשלטי חוצות, מודעות בעיתון, הפקת פרסומות לטלוויזיה לרדיו ועבודה עם אנשי טלמרקטינג- השיווק הדיגיטלי מאפשר תקצוב מוגדר ומדויק של קמפיינים שיעלו ברחבי הרשת. קידום ממומן ומטורגט יכול להקפיץ את המודעות לעסק שלכם וכמובן את מספר הלקוחות החדשים!

מעורבות הקהל

בעזרת פרסום ברשתות החברתיות השונות, ניתן לקדם ולעורר מעורבות של הקהל. לדוגמה, יצירת פוסטים ופרסומים המפנים שאלות אל הקהל, השארת תגובות ושליחת הודעות בפלטפורמות השונות באופן ישיר אל העסק.

שיפור חווית הלקוח

השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים לשפר את חווית הלקוח דרך אינטראקציה ישירה ושורת כלים שישרתו את הלקוח. לדוגמה: הודעות תפוצה במסרונים, יישומים ניידים, תמיכה בצ'אט אונליין ושליחת הודעות אוטומטיות בדואר האלקטרוני באמצעות התקשורת הדיגיטלית, עסקים יכולים להגדיל את מדדי שביעות רצון הלקוח ולפנות אליו בקלות.

כלים בשיווק הדיגיטלי
כלים בשיווק הדיגיטלי

כלים בשיווק הדיגיטלי

פרסום ברשתות החברתיות  – מהם היתרונות של פרסום ברשתות החברתיות?

העלאת מודעות למותג

 פרסום ברשתות החברתיות עוזר לעסק או למותג לקבל מודעות בקרב הקהל הרחב- נעים מאוד, מותג חדש (:

הרחבת קהל היעד ומיקוד

ברשתות החברתיות יש מיליוני גולשים! כל גולש עשוי להיות לקוח פוטנציאלי. באמצעות הרשתות החברתיות ניתן להגיע גם ללקוחות שנמצאים רחוק מהעסק שלכם, בגילאים שלא הצלחתם ליצור עמם קשר לפני כן וגם כאלו שפשוט לא הכירו אתכם. חשוב לדעת למקד את הקהל שלכם ולשים לב למאפיינים השונים שלו- מקום מגורים, גיל, מין, תחומי עניין ועוד.

תקשורת ישירה עם הלקוחות

עסקים בעלי דף עסקי באחת הרשתות החברתיות (או יותר) יהיו מסוגלים לנהל תקשורת טובה וקרובה יותר ללקוחות הרחוקים. הם יוכלו לתת יחס אישי באמצעות מענה בהודעות פרטיות או תגובות על פוסטים, להגדיל את המודעות והאהדה כלפי המותג ולשמור על הלקוחות כמה שיותר קרוב אליהם.

נגיש לעבודה

הרשתות החברתיות חינמיות וזמינות לכולן! כל בעל עסק שירצה לפתוח לעצמו או לעסק שלו חשבון יוכל לעשות זאת בקלות. גם במקרים של קידום ממומן והוספת עלויות, הפרסום ברשתות החברתיות נחשב לזול יותר מהפרסום הפיזי בשלטי חוצות, עיתונים וערוצי התקשורת השונים.

קידום אורגני וממומן

ישנם שני סוגי קידום העומדים לרשות העסק – קידום אורגני וקידום ממומן. הקידום האורגני לא כולל תקציב ומסתמך על העלאת פוסטים, יצירת תוכן, הפצה רחבה ומתן תשומת לב למדדי החשיפה, על מנת לטרגט את התוכן בצורה העדכנית ביותר. יחד עם זאת, אם תרצו להשקיע תקציב מסוים ולקדם את העסק שלכם באמצעות קידום ממומן, ניתן לעשות זאת בעלות שנחשבת נמוכה בעולם הפרסום- החל ממספר שקלים בודדים ליום. התקציב ניתן לבחירתו של העסק ותלוי בכמות החשיפה שהוא מכוון אליה. שני סוגי הקידום יובילו אתכם ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להגדלת רמת המעורבות בדף העסק שלכם וכמובן להעלות את המכירות שלכם.

ניתוח נתונים חכם

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שיווק ברשתות החברתיות הוא האפשרות לקבל נתונים על היקפי החשיפה והמעורבות, מספר העוקבים והשינוי שחל בהם בזמן אמת, זמן שהייה בדף שלכם ומאפיינים נוספים אודות הגולשים בעמוד שלכם. הנתונים הללו מאפשרים לכם כבעלי עסק לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם בזמן אמת, על מנת להרחיב את קהל הלקוחות שלכם באמצעות תוכן טוב וממוקד יותר ושינוי חווית הלקוח.

בואו נכיר קצת את הרשתות החברתיות השונות:

פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם ומציעה פלטפורמת פרסום עוצמתית. היא מונה מעל לשני מיליארד משתמשים ברחבי העולם והאלגוריתם שלה מאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם ולמנף את העסק שלכם. הצעד הראשון על מנת לצלוח את הפרסום בפייסבוק הוא לפתוח לעסק שלכם עמוד עסקי. כך, תוכלו להשתמש בכלים המופלאים ש-Meta מציעה לכם על מנת לעקוב אחרי מדידת נתוני ההצלחה של התוכן שלכם. כלי פרסום שנוספו לאחרונה בפייסבוק הם רילס (Reels) וסטורי, ממה כמו באינסטגרם. שימוש בהם ובאמצעים ויזואליים נוספים יכול להגדיל לכם את החשיפה. בנוסף, פייסבוק מאפשרת לדפים עסקיים לתזמן את הפוסטים שלהם. עקבו אחר השעות בהן קהל היעד שלכם פעיל והקפידו לתזמן את התוכן שלכם לשעות בהן החשיפה שלכן תהיה מקסימלית. פייסבוק מציעה לכם לפעול גם דרך קידום ממומן ולהגדיר מראש את התקציב המושקע ואת הקהל אליו אתם מעוניינים להיחשף, תוך מתן תחזית משוערת של כמות החשיפה לתקופה מסוימת.

Facebook Ads Manager

 מנהל המודעות של פייסבוק הוא כלי מרכזי ומשמעותי בעבודה של דף עסקי בפייסבוק ולפעמים גם באינסטגרם. במסגרת מנהל המודעות, ניתן לבחור את המטרה שלשמה אנו מייצרים את המודעה, לכתוב את תוכן המודעה ולהוסיף אמצעים ויזואליים והכי חשוב- לבצע פילוח מודעות בפייסבוק. בחלק זה אתם ממקדים את קהל היעד שלכם על ידי בחירת מאפיינים שונים, כגון: טווח גילאים, אזורי מגורים/ ערים בארץ ובעולם, תחביבים ודפוסי התנהגות שונים. בסיום התהליך, תתבקשו לתת שם לקמפיין שלכם ולהגדיר לו את התקציב שברצונכם להשקיע, בהתאם לכמות ולזמן החשיפה הרצויים. סיימתם? מזל טוב! הקמפיין שלכם עלה לאוויר. ניתן לצפות במנהל המודעות בכל הנתונים אודות הקמפיין שלכם בכל עת.

  • פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית בה גושלים מדיי יום כ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם. אינסטגרם מבוססת בעיקר על תוכן ויזואלי- תמונות, סרטונים, סטורי ולייבים עם המשתמשים הם חלק מאופציות הפרסום שעומדות לרשותנו ברשת. בדומה לפייסבוק, גם אינסטגרם מציעה לנו אפשרות להפוך פרופיל לעמוד עסקי, ליצור קמפיינים ממומנים ולהפיק מדדים ונתונים על מנת להגדיל את החשיפה שלכם. על מנת להגדיל את החשיפה והמודעות שלכם באינסטגרם, הקפידו על תוכן ויזואלי שמושך את העין, אלמנטים שמעוררים בסטורי מעורבות קהל כמו סקרים ומדבקות, תיוג ושימוש מתאים בהאשטגים, העלאת פוסט קרוסלה המציג למשתמש מספר תכנים בפוסט אחד ובניית פרופיל וביו חזקים עם קישורים מתאימים לנוכחות נוספת שלכם ברחבי הרשת.

אפליקציית טיקטוק מציעה למשתמשים שלה להעלות סרטונים קצרים, החל מאורך של 15 שניות ועד לאורך של דקה. בנוסף, טיקטוק מציעה אפשרות של פרסום בסטורי ובלייבים, בדומה לאינסטגרם ופייסבוק. לרוב הקהל שמשתמש באפליקציה יהיה קהל צעיר, טווח הגילאים המדויק יותר ינוע בן 10-40. אחד הדברים המרכזיים בתוכן בטיקטוק הוא טרנדים וויראליות- התוכן שמיוצר על ידי המשתמשים מושפע במרבית הזמן משיקולים ויראליים ומיתר התוכן שהקהל הרחב מעלה. העלתי טרנד שתפס? יתר המשתמשים ילכו בעקבותיי וההפך. כמו בשאר הרשתות עליהן דיברנו, טיקטוק מציעה אפשרות של פתיחת חשבון מודעות ייעוד- טיקטוק לעסקים, דרכו ניתן לבצע פעולות כמו טרגוט לקוחות, יצירת קמפיינים ממומנים ועוד. שימוש בהאשטגים ושימוש במילות מפתח יכולים להגדיל משמעותית את החשיפה לתוכן שלכם בטיקטוק. זכרו לייצר תוכן מקורי ולחשוב מחוץ לקופסה, תוך כדי שמירה על אותנטיות.

 

קידום ממומן (Pay Per Click) הוא כלי שיווק שמבוסס על תשלום לפי הקלקה על מודעה באינטרנט. כלומר, כשגולש לוחץ על הקישור שלכם, תשלמו סכום עמלה. לאחר הלחיצה על המודעה שלכם, יופנה המשתמש לדף השייך לעסך שלכם- אתר אינטרנט, דף נחיתה ועוד. קידום ממומן מניב תוצאות באופן מהיר יותר מקידום אורגני, ולכן עשוי להיות יעיל יותר. ברגע שהגדרתם תקציב, המודעה שלכם תוצג אוטומטית לגולשים במנועי החיפוש בהם בחרתם. ניתן למקד את הקידום הממומן לאוכלוסיות מסוימות, בעלות מאפיינים אותם אתם בוחרים, בהתאם למיקוד הקהל שברצונכם לבצע. קידום ממומן מאפשר לכם כעסק לדעת כמה המודעה שלכם אפקטיבית באמצעות מדד המציג כמה משתמשים נכנסו למודעה שלכם, מתוך כמות האנשים שהמודעה הוצגה להם. יש להגדיר מראש את המטרה שלשמה נעשה הקידום הממומן, על מנת להשיג את התוצאות הרצויות והטובות ביותר. הקפידו גם על בניית מודעה פשוטה שעדיין מזמינה את המשתמשים להיכנס אליה. יש לבחור בשימוש נכון ומדויק של ביטויים ומילות מפתח בהצגת המודעה שלכם, על מנת שהמשתמשים יתייחסו אליה כראוי ומנועי החיפוש יקדמו אותה בהתאם. וודאו שהאתר/ דף הנחיתה שלכם נראים טוב, בעלי אמצעים ויזואליים, תוכן מעניין וברור, התאמת גלישה לנייד וכמובן פרטים ליצירת קשר אתכם- בעלי העסק. 

ראו גם: קידום ממומן.

קידום אורגני (Search Engine Optimization) הוא קידום שנעשה ללא עלות תשלום לגוגל וכולל תחתיו את כלל הפעולות שנעשות מצד מקדם אתרים מומלץ, על מנת לשפר את דירוג האתר שלכם בתוצאות שעולות במנוע החיפוש. על מנת שתוצאות חיפוש יהיו מדורגות בגוגל במקום גבוה, עליהן להיות מותאמות בצורה הטובה ביותר לכוונת המשתמש. בניגוד לקידום הממומן, קידום אורגני מצריך השקעה גדולה בכתיבת ודיוק התוכן, כדי שהקידום יהיה כמה שיותר יעיל. כחלק מהקידום האורגני, יש לבצע אופטימיזציה תמידית ומתעדכנת שמחולקת לשניים- אופטימיזציה טכנית (שיפור מהירות האתר, התאמה לגלישה ניידת, תשתיות וחווית המשתמש) ואופטימיזציה לקידום אורגני (עבודה על התוכן ועל הכותרות, הוספת קישורים פנימיים וכמובן שילוב מילות מפתח במאמרים באתר). מרכיב נוסף וחשוב בקידום אורגני הוא קישורים חיצוניים- אזכורים וקישורים שמגיעים מתוך אתרים אחרים. אתרים שיש להם קישורים חיצוניים לקידום אתרים הם בעלי סיכויים גבוהים יותר לקידום מגוגל וכתוצאה מכך קידום אורגני יעיל יותר. קידום אורגני יכול לשרת את האתר ואת העסק לטווח ארוך, תוך בניית המותג והגדלת האמינות של האתר- אחד מאבני היסוד של הקידום האורגני. הקידום האורגני הוא אינסופי ותמיד יש לאן לשאוף לגדול בו- השמיים הם ממש לא הגבול!

מעוניינים לדעת כמה עולה השירות לחצו על הקישור: מחירון קידום אתרים.

  • יצירת תוכן

יצירת תוכן הוא המפתח והמרכיב החשוב והמשפיע ביותר בשיווק הדיגיטלי. ככל שהתוכן שתייצרו יהיה עשיר, ממוקד ומגוון יותר- כך סיכויי ההצלחה של שיווק העסק שלכם גדלים. בחרו היטב את מילות המפתח שלכם בתכנים השונים, אלו יכולות להוביל את התוכן שתפרסמו לחשיפה גבוהה ולכמות גדולה של קהל ולקוחות פוטנציאליים. השתדלו לצרף למלל שלכם תוכן ויזואלי כמו תמונות, סרטונים ועוד. ברשתות החברתיות, ציינו האשטגים שקשורים לתוכן אותו פרסמתם כדי להגיע לקהל רחב יותר שמתעניין בתחומים דומים לשלכם ושל העסק שלכם. כתבו כותרות מעניינות שימשכו את הגולשים, ניתן לעשות זאת בעזרת הפניית שאלה לגולשים, סלוגנים קליטים או מצחיקים ושימוש במילות המפתח כבר בכותרת (לדוגמה: הגרלה, מבצע, מתנה).

לקריאה מורחבת לגבי כתיבת תוכן לחצו על הקישור.

  • שימוש בהודעות אוטומטיות

בשנים האחרונות נחשפנו לקבלת הודעות דיוור אוטומטיות במסרונים ובדואר האלקטרוני. זוהי אחת הדרכים של העסק ליצור קשר ישיר ללקוחות שלו. תוכן הודעות הדיוור יכול להתייחס למבצעים שהעסק עושה, הגרלות, שינוי חשוב בפרטי העסק שעל הלקוחות להכיר בו, או תזכורות אישיות ללקוחות של העסקים השונים בהתאמה. קיימים מספר אתרים ופלטפורמות המציעים לבעלי עסק שירות של שליחת הודעות דיוור אוטומטיות, תוך ניהול מערכת לקוחות והתאמה אישית של קבוצות שליחה ותוכן.

 

איך לבנות שיווק דיגיטלי מנצח
איך לבנות שיווק דיגיטלי מנצח

טיפים חשובים לשיווק דיגיטלי

בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

לפני שאתם ניגשים לעבודה ברשתות החברתיות ובסוגי הקידום השונים, חשוב להגדיר מראש את המטרות שלכם בתהליך השיווק ואת התוכן אותו תרצו לשווק. לשם כך, עליכם להכין טבלת בניית עבודה, המסודרת לפי שבועות ותאריכים. הציבו לעצמכם מטרת על ותחתיה מטרות משניות, אותן תשיגו לפי סדר שתגדירו במספר שבועות. מומלץ לשבץ בתכנית העבודה שלכם גם את התוכן שתרצו לפרסם במועדים הרצויים ואף לתזמן אותו, וגם את התקציבים השונים שתרצו להשקיע כחלק מתכנית העבודה שלכם בזמנים המתאימים עבורכם. עקבו אחרי תכנית העבודה בקפידה במהלך הרצת השיווק, כדי לוודא שאתם עומדים בכל היעדים שלכם ושתשיגו את המטרות שהגדרתם בהצלחה רבה (:

תכנון תקציב מראש

עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות קידום ממומן, בין אם במנועי החיפוש ובין אם ברשתות החברתיות השונות, יצטרכו להגדיר תקציב שיווק לפני שהם ניגשים לפעולה. כחלק מתכנון התקציב, חשוב להתייחס למספר פרמטרים: משך הזמן בו אתם מעוניינים שהקמפיין שלכם יהיה באוויר, כמות החשיפה שאתם מעוניינים שהפוסט שלכם יקבל, המטרה שלשמה הקמפיין הורם (הגדלת מעורבות קהל, הגדלת מספר העוקבים ועוד) וחלוקת התקציב באופן יעיל והגיוני בין הפלטפורמות השונות. בדרך זו, תוכלו להבטיח שימוש יעיל ובטוח בתקציב שלכם, מבלי להתפזר ובלי להיכנס לדאגות כלכליות. הרי בשביל זה השיווק הדיגיטלי כאן! חסכוני מדרכי שיווק אחרות ויעיל אף יותר.

מערכת לניהול לקוחות- CRM

CRM (Customer Relationship Management) היא מערכת שמונה את כל לקוחותיו של העסק ומכילה אודותיהם פרטים שונים, למשל: מאפייני הלקוח (שם, גיל, מקום מגורים, תחום עיסוק ועוד), דפוסי צריכה בעבר, העדפות אישיות של הלקוח ועוד. בנוסף, המערכת מאפשרת לנהל תהליכים כמו תהליכי מכירה, ניהול ושימור הלקוחות, ניהול פרויקטים ומשימות ועוד. למעשה, בעזרת מערכת זו ניתן לקבל את התמונה המלאה והרחבה ביותר אודות הלקוחות שלכם, וכך לייעל את תפעול העסק שלכם בהתאם אליהם. מערכת לניהול לקוחות תורמת בחיסכון בזמן על ידי אוטומציה של תהליכים שונים, ריכוז מידע מקיף ומפורט תוך סדר וארגון במערכת אחת בלבד, שיתוף וריכוז מידע וכמובן- חיסכון כלכלי.

בניית מאגר תוכן

יצירת התוכן שלכם היא תהליך אינסופי ומתחדש. מומלץ לבנות מאגר תוכן, ממנו תקחו את התכנים שאתם מעלים לפלטפורמות השונות במועדים שנקבעים מראש (ואולי אפילו מתוזמנים לכם!). בניית מאגר התוכן חוסך התעסקות בחשיבה מיידית ולחוצה על תוכן חדש כשיש צורך לפרסם דברים לשם ההתמדה. השקיעו את הזמן החשוב שלכם בהפעלת העסק במקום (:

לסיכום

תתפלאו לשמוע, אבל כל המידע שנתנו לכם כאן הוא עדיין קצה המזלג! כל תחום בשיווק הדיגיטלי הוא עולם ומלואו (וכל עולם מעניין ומרתק יותר מהשני…)

אם המאמר תרם לכם וגרם לכם להרגיש שהגיע הזמן לקחת את העסק שלכם צעד קדימה- הגעתם למקום הנכון. הצטרפנו אלינו ויחד נוכל להקפיץ את העסק שלכם גבוה!

איך לבחור חברה לשיווק באינטרנט?

מחיפוש קצר בגוגל של "חברות שיווק דיגיטלי" או "חברת שיווק באינטרנט" יקפצו לכם המון תוצאות חיפוש וחברות כאלו ואחרות.

איך תדעו לבחור חברת שיווק באינטרנט / דיגיטלי טובה?

שימו דגש לכמה דברים:

  • ניסיון ומקצועיות החברה.
  • התוצאות שהביא לבעלי עסקים בעבר.
  • מחיר – השירות עבור שיווק.
  • היחס שאתם מקבלים מהחברה.

כל אלו יתנו לכם אינדקציה טובה האם לבחור בחברה שאתם מעוניינים בה כחברת השיווק הדיגיטלי לעסקים שלכם.

מה מיוחד בכם כחברה לשיווק באינטרנט?

התשובה הקצרה היא שאנחנו נותנים את כל הלב והנשמה לכל לקוח ובעל עסק, אמיתי, אצלנו לוקחים אישי כל עסק כאילו זה העסק שלנו, "הסוד הזה" הוא מה שגורם ללקחות שלנו לצעוד איתנו לאורך שנים ומה שמספק להם תוצאות מדהימות! הכל בליווי מקצועי ואיכותי, תוך עדכון שוטף של הלקוח, מדידת הנתונים ושיפור מתמיד שלהם.

לא לגמרי מאמינים? אתם בכיף מוזמנים להתקשר וניתן לכם את המספרים של הלקוחות שלנו, תשאלו אותם בעצמכם 🙂

שאלות נפוצות על שיווק דיגיטלי

העלות עבור שיווק דיגיטלי לעסקים משתנה בהתאם להיקף וסוג השירותים עבור כל עסק – כל עסק הוא עולם שלם ולכן יהיו דרכי שיווק מותאומות עבורו.

לאחר בניית אסטרטגיית שיווק חזקה,  נרכיב את סוג והיקף השירותים שייתנו את התמורה הטובה ביותר לעסק במחיר הטוב ביותר.

זה משתנה בהתאם לסוג העסק ולסוג השירות עבור העסק, יש אסטרטגיות שיווק שמייד רואים את התוצאות בהן ויש כאלה שלוקחות קצת יותר זמן.

לאחר בניית אסטרטגיית שיווק חזקה ניתן להעריך כמה זמן ייקח לראות תוצאות ובאיזה עצימות.

הכל בהתאם לסוג העסק והאישיות שלו.

לאחר בניית אסטרטגיית שיווק חזקה והבנה מעמיקה של העסק וקהל היעד נוכל להרכיב את הדרכים האפקטיביות והעוצמתיות ביותר כדי לשווק את העסק שלכם בדיגיטל.

שיווק מסורתי הוא שיווק בפרסומות בטלוויזיה וברדיו וכן על שלטי חוצות, מודעות בעיתונים ועוד. ההבדלים המרכזיים בין שתי שיטות השיווק הוא העלות, הגדרת ומיקוד הקהל והנתונים שניתן למדוד בשיווק הדיגיטלי.

בעולם הדיגיטל, ישנם כלים רבים למדידה ולאיתור הצלחת שיווק. אחד הכלים החשובים הוא ניתוח המידע והנתונים שמתקבלים מהפעילות הדיגיטלית. ניתוח המידע מאפשר לך לראות מדוע קמפיין מסוים היה מוצלח או פחות מוצלח ולקבוע תוצאות מדויקות יותר. כלים נוספים כוללים דיווחים של מנועי חיפוש ורשתות חברתיות, מדידת מספר הקליקים וההצגות, ניתוח מילות מפתח, מדידת יעילות הקמפיינים ועוד. באמצעות הניתוחים המדויקים והקשובים לנתונים, ניתן לשפר את הקמפיינים ולהגדיל את ההצלחה הכללית של השיווק.

יצירת חוויה מוצלחת במרחב הדיגיטל דורשת כמה דברים מפתיעים וחשובים. ראשית, עליכם להבין את הצרכים והרצונות של קהל היעד שלכם. אחרי שמצאתם את אלו, ניתן ליישם את הכלים המתאימים וליצור תחושת התמקדות ואישיות. בנוסף, עיצוב ממוקד הוא מפתח ליצירת חוויה מוצלחת. עליכם ליצור ממשקים משתמש נוחים, אטרקטיביים ונעימים לשימוש. חווית המשתמש חייבת להיות פשוטה, נגישה ומעניינת. ולבסוף, כדאי להשתמש בתכנים מגוונים, מרתקים ופשוטים עבור הקהל שלכם.

תוכן עניינים:

מי אחראי על התוכן המדהים הזה?

היי, כאן נדב, מקדם אתרים, יזם, אוהב לרוץ והבעלים והמייסד של מיינדמארק.

את מיינדמארק פתחתי במטרה לעזור לבעלי עסקים, אני יודע שזה נשמע קלישאה אך עם יד הלב, זו הסיבה.

המטרה שלנו פשוטה וממוקדת והיא להטיס עסקים קדימה בעזרת קידום אתרים איכותי וברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק היום , אנו מתמחים בקידום אתרים בגוגל, ברוכים הבאים לחברת קידום אתרים שנותנת את כל הלב והנשמה.

ליצרת קשר, חייגו: 050-3320200

נדב.

נדב בונפד מקדם אתרים והבעלים של מיינדמארק
נדב בונפד מקדם אתרים והבעלים של מיינדמארק
Shape
Shape

פוסטים קשורים

תחזוקת אתרים
שיווק דיגיטלי

תחזוקת אתרים

צריכים תחזוקה לאתר שלכם? מצאתם את הכתובות הנכונה – אנו מספקים שירותי תחזוקת אתרים בישראל במחיר מצוין ובשירות איכות, עם תמיכה מלאה וללא פשרות!

קרא עוד »