שירותים

אסטרטגיה

בניית אסטרטגיית שיווק חזקה היא המפתח להצלחת העסק לאורך זמן.

בעזרת חקר שוק מעמיק, הבנת השירותים/מוצרים, זיהוי קהל היעד, הבנת הייחודיות של העסק, יצירת מסרים מרכזיים,  דרכי שיווק מותאמות, מעקב ושיפור תמידי ועוד מיטב הכלים הטכנולוגים והמקצועיים העומדים לרשותנו נוכל לבנות תשתית פרסום איכותית ולדעת שקמפיין השיווק יהיה איכותי ,עוצמתי ואפקטיבי.

(שיווק איכותי, מפוקס ויצירתי יוביל לתוצאות מצוינות)

יצירה

במיינדמארק חרטנו על דגלנו איכות ללא פשרות, מבחנתו לא משנה עם איזה מותג נעבוד, מהקטן ועד הגדול ביותר- נפיק עבורו תוכן יצרתי, חדשני ופורץ גבולות.

בעזרת תמונות וסרטונים באיכות יוצאת דופן, פרסומות ויראליות, תוכן קרייאטיב יצירתי, עיצובים גרפים המושכים את העין ועוד מיטב הכלים המקצועיים והטכנולוגים העומדים לרשותנו נוכל לבסס את מעמדכם כמותג חזק ובולט בשוק התחרותי של היום ,  מה שיגרום להגברת המודעות למותג, לנאמנות הלקוחות ובסופו של דבר למכירות.

צוות המדיה והצילום שלנו כאן כדי לספק לכם תמונות וסרטונים באיכות יוצאת מן הכלל, אנחנו כאן כדי להפיק כל פנטזיה ולחדד כל פיקסל שיפגע בול בפריים!

פרסומות ויראליות באיכות יוצאת דופן ובהעברת מסרים באופן היצרתי והעוצמתי ביותר עבור המותג/העסק שלכם. 

צוות הקריאטיב כאן כדי להעביר את מפעל חייכם- העסק שלכם למילים שיוצרת חוויה והזדהות עם הלקוח. העברת רגש עוצמתי היא המפתח לשיווק נכון, מה שיוביל לבניית אמון ונאמנות אצל הלקוחות ובסופו של דבר למכירות.

היכולת לקחת רעיון ולהפוך אותו לעיצוב גרפי מנצח היא אומנות.

יצירתיות, ראש צעיר ומחשבה מחוץ לקופסא הם אבני היסוד של שלנו. צוות הגרפיקה ישמחו לעצב לכם דרקון שיורק המבורגרים, מחליק על סקייטבורד ונמצא על הרי ההימלאיה עם שלט שמחזיק את הלוגו שלכם או כל עיצוב גרפי מנצח לעסק שלכם.

עיצוב

עיצוב מצוין מהווה תפקיד קריטי בהצלחתו של מותג – עיצוב נכון ומדויק יוביל לרגשות חיובים, יבנה אמון ויספר את הסיפור של המותג בצורה מיטבית.

בעזרת הבנה מעמיקה של המותג, המוצרים/השירותים, המסרים, הרגשות, הסיפור של העסק, קהל היעד והפרמטרים הרלוונטים – ניצור קו עיצובי מנצח.

פרסום

פרסום הוא הדלק לכל מותג – בלי פרסום המותג לא קיים.

פרסום מצוין ייצור זיכרון מיתוגי חזק וישאיר רושם חיובי שיגרום ללקוח לבחור את המותג שלכם כבחירה הראשונה והמעודפת על פני המתחרים. 

אנחנו מתמחים בשיווק דיגטלי, מיתוג וניהול ערוצי שיווק ( גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק) ובמעטפת הפרסום שכל מותג צריך.

לאחר התמקדות בשלושת השלבים: אסטרטגיה, יצירה ועיצוב – נשאר לפרוש כנפיים ולעוף, הגענו לשלב הפרסום.

נדב בונפד - מקדם אתרים והבעלים של מיינדמארק

היי, כאן נדב, מקדם אתרים, יזם, אוהב ריצה והבעלים והמייסד של מיינדמארק.

את מיינדמארק פתחתי במטרה לעזור לבעלי עסקים, אני יודע שזה נשמע קלישאה אך עם יד הלב, זו הסיבה.

המטרה שלנו פשוטה וממוקדת והיא להטיס עסקים קדימה בעזרת פרסום ושיווק מצוין, אנו מתמחים בקידום אתרים בגוגל, ניהול קמפיינים ממומנים ויצירת תוכן לעסקים, ברוכים הבאים למשרד פרסום שלוקח אותכם אישי.

ליצרת קשר, חייגו: 050-3320200

נדב.

נדב בונפד מקדם אתרים והבעלים של מיינדמארק

רוצה לשדרג את העסק שלך?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!