בחירת חברה לקידום אתרים

 31/10/2023

חברה לקידום אתרים – איך לבחור אחת כזו מבלי ליפול בפח?

הגיע הרגע הגיע השעה, הבנתם שאתם צריכים חברת קידום אתרים לאתר שלכם (בא לכם עוד לקוחות ובצדק!) פתחתם גוגל ואתם מחפשים "חברת קידום אתרים", "חברה מומלצת לקידום אתרים" וכל מיני גרסאות שונות למיניהם, אבל יש כל כך הרבה… אז איך לבחור את החברה הנכונה לקידום אתרים? אז בואו נעשה לכם סדר איך לבחור חברת קידום מבלי ליפול בפח!

קודם כל – מה עושה בכלל חברה לקידום אתרים?

התשובה הקצרה: דואגת להכניס יותר גולשים לאתר שלכם מה שיגרום ליותר פניות ומכירות.

התשובה המלאה: חברה לקידום אתרים עושה המון פעולות בתוך האתר (on-page) ומחוצה לו (off-page) במטרה לעלות את הדירוגים שלו בגוגל ובכך לשים אותו מול כמה שיותר עיינים שיראו אותו וכתוצאה מכך להגדיל את מערך המכירות באתר שלכם. הרבה נותנים להתבלבל בין קידום אורגני בגוגל לקידום ממומן, כאן אנו מדברים על קידום אתרים אורגני SEO. (לקריאה על קידום ממומן PPC לחצו)

איזה פעולות עושה חברת קידום אתרים בתכלס?

מה עושה חברה לקידום אתרים
מה עושה חברה לקידום אתרים

אפשר לחלק את הפעולות שעושה המקדם אתרים/חברת הקידום ל6 שלבים עיקריים.

  1. בדיקה בריאותית של האתר – אנחנו חברת קידום אתרים דבר ראשון בודקים את הבריאות של האתר שאותו אנו עתידים לקדם, חשוב לבדוק שהבסיס תקין ולא רקוב בכדי שנגיע רחוק ומעלה, איך הולך המשפט המפורסם "כדי לבנות בניין גבוה חשוב יסודות חזקים" (מקווים שכך באמת הולך המשפט) אבל העיקרון הוא חשוב כי בסוף צריך לבדוק שהפעולות שאנו הולכים לעשות בעתיד יבוצעו על בסיס חזק ובריא, לכן דבר ראשון שחברה לקידום אתרים מומלצת עושה הוא לתקן שגיאות באתר. לדוגמא (דפי 404, דפים מזיקים, דפים חסרי תועלות וערך לגולשים, מהירות גלישה באתר וכו…)
  2. מחקר מילות מפתח – מילות מפתח זה סוד הקסם בקידום אתרים! הכל מתחיל ונגמר בבחירת המילים הנכונות לקמפיין הקידום, מה זה מילות מפתח? זה המילים שמחפשים בגוגל במטרה למצוא את העסק שלנו. חברה לקידום אורגני איכותית תדע לבחור את המילים הנכונות והטובות ביותר, תיצור שילוב איכותי בין "מילים שנותנת ערך לגולש" לבין "מילים שמכניסות לנו כבעלי עסקים כסף" – איך נראת מילת חיפוש שמכניסה לנו כסף? (לשים תמונה) איך נראת מילה שנותנת ערך לגולש? (לשים תמונה).
  3. כתיבת תוכן לקידום האתר – אחרי שבחרנו את המילים היפות והנכונות אנחנו נצטרך לכתוב את התוכן למילים האלה (לצערנו הוא לא נופל מהשמיים, היה חוסך המון זמן), חברת קידום אתרים טובה תכניס לאתר שלכם תכנים טובים, עם ערך וברמה גבוהה, תכנים שאשכרה לא מוצאים אצל המתחרים שלכם בגוגל ונותנים ערך מוסף ורענן לתוכן הקיים בגוגל שלעיתים הוא משמעם ומיושן. נקודה חשובה: בייחוד היום עם עידן הai, הבינה המלאכותית וכתיבת תוכן עם chatgpt, חשוב לבחור חברה לקידום אתרים שכותבת את התוכן עם כותב תוכן אנושי, ואיכותי (לא כזה מAliExpress) ולא משתמשת בבינה מלאכותית ובקיצורי דרך של עצלנים כדי לקדם אתר שלכם. (זה סוד עוצמתי בקידום אתרים אז בואו נשאיר את זה בינינו). ראו גם: כתיבת תוכן לקידום אתרים.
  4. אופטמיזציה – (לא זה לא בדיקה שעושים אצל רופא עיינים), בעברית פשוטה זה לקחת את התכנים ולהגיש אותם בצורה הטובה ביותר לגוגל בכדי למקסם את הסיכויים שגוגל ידרג את התכנים שכתבנו במקום ובדף הראשון בגוגל.
  5. קישורים לקידום בגוגל – מה זה בכלל? קישור זה בעצם אזכור של אתר A לאתר B, לדוגמה: יש לי את שמתעסק בתחום הרכב נניח שיפוץ רכבים ואני מקבל אזכור מאתר אחר בתחום הרכב/כל תחום אחר על האתר שלי, (האזכור הוא בעצם לינק שמוביל לאתר שלי, הוא יכול להופיע במאמרים, תמונות, עמודים כאלה ואחרים באתר המקשר) זה כביכול סיגנל (סימן) לגוגל שהאתר שקישר אלי סומך על האתר שלי כמו "שלמה שלח אותי", זה נותן לי יותר סמכותיות בגוגל. חברה טובה לקידום אתרים תדע לבנות קישורים לאתר שלכם בצורה טובה ואיכותית (לא יותר מידי) מאתרים איכותיים שהגיוני שיקשרו לאתר שלכם, תחסוך לכם כסף בבנית הקישורים ותמנע מהאתר שלכם להיחסם ולהיענש מגוגל – לכן חשוב ביותר לבחור חברת קידום אתרים מומלצת!!!!! (חשוב לזכור שבעיינינו קישורים זה כמו תבלין לפיצה – שמים אותו בסוף שהכל מוכן ואיכותי) ראו גם: קישורים לקידום בגוגל.
  6. עדכון ושיפור התהליך – אחרי שעשינו את כל השלבים חשוב לשפר את הקמפיין ולהיות במעקב תמידי אחר תוצאותיו, קידום אתרים מבחינתנו כחברת seo הוא אומנות ולכן הקסם האמיתי הוא לשפר, לשפר ולשפר, במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר שיש! בנוסף חברה לקידום אתרים תדאג לעדכן את הלקוח (בעל העסק) בכל שלב בתהליך הקידום של האתר שלו.

איך לבחור חברת קידום אתרים?

חשוב לשים לפרמטרים הבאים:

  • מקצועיות וניסיון – הדבר החשוב ביותר, בראש הפרמידה שרוצים לבחור חברה טובה, שימו לב לבחור חברה מקצועית, איכותית, ברמה גבוהה, בעל ניסיון בקידום אתרים – זה מפתח ההצלחה.
  • יחס אישי – חברת קידום שמעריכה את הלקוחות שלכם לוקחת אותם אישית, דואגת לעדכן אותם בתהליך ועוזרת להם להישאר מעורבים במה קורה בתכלס באתר שלהם. איך תדעו שהחברה לקידום איתה אתם עתידים לעבוד היא כזאת? תשאלו אותה "איך אתם מעדכנים את הלקוחות שלכם מה אתם עושים אצלם באתר ובאיזה תדירות?" (טיפ למצטיינים – בחרו בחרה שמעדכנת על בסיס קבוע באמצעות שיחה/שיחת זום שמכניסה אותכם לתוך המערכת ומראה לכם בתכלס מה קורה ולא שולחת לכם סתם דוח מסכן)
  • תוצאות מהעבר –
  • מחירים – כסף מניע את העולם וכן גם את תחום הקידום באינטרנט, קחו בחשבון את העלות עבור הקידום ובמקביל את הערך שאותו תקבלו מהחברה, ברגע שהחברה תשקיע ותיתן מעצמה 200% התוצאות ידברו בעד עצמם ואז אתם תחזירו את ההשקעה מאוד מהר ותרוויחו בגדול.
  • לקוחות קיימים – "אין טוב ממראה עיינים ואין טוב יותר ממשמע אוזניים" משפט שהמצאנו ממש עכשיו אבל העיקרון נכון, כדי לדעת האם החברת קידום באמת טובה, תרימו צלצול ללקוחות שעובדים איתה היום, תשאלו אותם: אם הם רואים תוצאות? איך היחס של החברה והאנשים? כמה משקיעים על האתר? וכו.. שאלות כאלו יעזרו לכם לקבל חוות דעת ממקור ראשון.
תוצאות אצל חברת קידום אתרים
תוצאות אצל חברת קידום אתרים

תוך כמה זמן רואים תוצאות אצל חברת קידום?

השאלה הכי חשובה ובצדק! כבעלי עסקים ואתרים חשוב לכם לדעת מתי "ההוצאה" מחזירה את עצמה – אבל לצערנו אין תשובה חד משמעית אבל יש כמה פרמטרים שקובעים את משך הזמן שניתן לראות תוצאות אצל חברה לקידום אתרים:

  • איכות חברת הקידום – חברת קידום אורגני איכותית תדע לספק תוצאות טובות, עוצמתיות ומהירות הרבה יותר מחברת קידום אתרים מתחילה, לכן חשובה לבחור באנשי מקצוע טובים ואיכותיים (לפעמים הזול הוא היקר)
  • התחרות – התחרות שיש במנועי החיפוש השונים (גוגל וחבריהם) היא פקטור ענקי בקביעת הזמן שייקח להתברג בגוגל בדף הראשון (בתוצאות גבוהות). לדוגמה הביטוי: עורך דין ייקח יותר זמן + משאבים מאשר הביטוי מתכון לקובה חמוסטה.
  • השקעה – בזמן שיש חברות שמדברות הרבה על הקידום שלהם ועושות מעט ללקוחות, חשוב לבחור בחברת קידום לאתרים שבאמת תשקיע באתר שלכם, זה פקטור מאוד חשוב כי לדעתנו סוד הקסם בקידום אתרים הוא השקעה וככל שמידת ההשקעה באתר תהיה גדולה יותר כך התוצאות יהיו גדולות יותר (זו גם הסיבה שעדיף לבחור חברת קידום אתרים בוטיק מאשר חברת קידום אורגנית גדולה כי לחברות הגדולות אין אפשרות באמת להשקיע בכל לקוח ולקוח, הם עובדים על כמויות ענקיות של אתרים ושמות דגש על כמות ולא איכות, "מסחרה של קידום אתרים" בשפת המקדמים.

כמה עולה שירותי קידום באינטרנט אצל חברה?

המחיר עבור קידום אתרים משתנה בהתאם לכל חברת קידום אתרים אבל יש מחירים כללים בשוק כיום. (חשוב לזכור! שיש חברות שמחייבות את בעלי האתרים בהתחייבות, המלצה חמה היא לברוח מזה כמו מאש! קחו חברת קידום אתרים SEO שנותנת לתוצאות לדבר ולא מחייבת את הלקוחות, גילוי נאות: אנחנו כאלה) ראו גם: מחירון קידום אתרים.

קו כללי למחירים של חברות קידום אתרים

כמה שירות חברת קידום אתרים:
המחיר:
קידום אתרים בסיסי
2,500 ₪ – 3,000 ₪
קידום אתרים מקיף
3,000 ₪ – 4,500 ₪
קידום אתרים פרימיום
4,500 ₪ – 9,000 ₪

למה לבחור בכם חברה לקידום אתרים?

כבר התחלנו להרים לעצמנו אז ננצל את ההזדמנות ונמשיך, MindMark חברת קידום אתרים חורטת על דגלה את הערכים הבאים:

  • איכות ללא פשרות.
  • יחס אישי (על אמת).
  • ערך ענקי ללקוחות.
  • תוצאות אגרסיביות.

גילוי נאות – אנחנו לא החברה הכי זולה בשוק, מחיפוש קצר תמצאו חברות קידום אתרים שיתנו לכם מחיר זול יותר מאיתנו. אז למה בכל זאת לבחור בנו? כי את הערך, ההשקעה והיחס שתקבלו אצלנו לא תמצאו בשום מקום אחר, עם יד על הלב ואמונה שלמה אנחנו כותבים את זה. ממליצים לכם להרים צלצול וניתן לכם את הפלאפון של הלקוחות שלנו תדברו איתם, תשאלו בעצמכם. צור קשר: 050-3320200.

שאלות נפוצות ששואלים חברה לקידום אתרים

זה תלוי מה חשוב לכם יותר, האיכות או המחיר.

לפעמים הבחירה בחברה זולה עולה ביוקר וזה עלול להיות מסוכן מאוד לאתר שלכם.

זה מצריך בדיקה.

רק לאחר בדיקת האתר, הערכת סדר גודל הפרוייקט, המשאבים, כוח האדם והזמן שצריך להשקיע באתר נוכל להגיד מה המחיר עבור קידום האתר שלכם.

יש מגוון סיבות לכך שיש חברות קידום זולות באופן חריג וכאלה שיותר יקרות.

הראשונה שיש המון חברות שעובדות על כמות גדולה של אתרים ולא על איכות, מבחינתם לקדם מאות או אלפי אתרים ובכך לייצר "מסחרה" של אתרים "מקודמים" ופחות השקעה על כל אתר.

השנייה חוסר מקצועיות וניסיון של החברה. – חברה מתחילה עם מעט ניסיון לא יכולה לגבות מחיר כמו חברה מנוסה בעלת רזומה מרשים של קידום אתרים.

זה כמו ללכת לרופא כללי או רופא מומחה בתחום מסוים, לכן ההמלצה החמה היא לבחור בחברה של ההתמחות שלה הוא בקידום אתרים seo ולא בחרת שיווק דיגיטלי שעושה הכל מהכל.

ראו גם: שיווק דיגיטלי.

מה היה לנו עד עכשיו

מי כתב את התוכן הזה?

היי, כאן נדב, מקדם אתרים, יזם, אוהב לרוץ והבעלים והמייסד של מיינדמארק.

את מיינדמארק פתחתי במטרה לעזור לבעלי עסקים, אני יודע שזה נשמע קלישאה אך עם יד הלב, זו הסיבה.

המטרה שלנו פשוטה וממוקדת והיא להטיס עסקים קדימה בעזרת קידום אתרים איכותי וברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק היום , אנו מתמחים בקידום אתרים בגוגל, ברוכים הבאים לחברת קידום אתרים שנותנת את כל הלב והנשמה.

ליצרת קשר, חייגו: 050-3320200

נדב.

נדב בונפד מקדם אתרים והבעלים של מיינדמארק
נדב בונפד מקדם אתרים והבעלים של מיינדמארק
Shape
Shape

פוסטים קשורים

קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים

קידום אתרים לעורכי דין

מחפשים קידום אתרים בגוגל לעורכי דין? הגעתם ליעד! קידום אתרים זו ההתמחות שלנו ובדגש רב על קידום אתרים לעורכי דין בגוגל. עם כותבים מנוסים מהתחום ובמחירים הוגנים.

קרא עוד »
מחקר מילות מפתח
קידום אתרים

איך עושים מחקר מילות מפתח

מחקר מילות המפתח הוא אחד השלבים הקריטיים והראשוניים ביותר שאנחנו מבצעים לפני שאנחנו מתחילים לקדם אתרי אינטרנט. המחקר שנעשה ישפיע על האופן בו נקדם את האתר.

קרא עוד »
מונטיזציה
שיווק דיגיטלי

מונטיזציה – monetization

מונטיזציה…? (גם לנו בהתחלה זה נשמע סינית) אבל אל דאגה! דאגנו לכם למדריך קל ופשוט שיעשה לכם סדר בשאלה "מה זה מונטיזציה?" – המאמר נכתב על ידי מומחה בשיווק!

קרא עוד »