קידום אתרים בדרום

נערך לאחרונה
קידום אתרים בדרום

לבדיקת קידום אורגני באתר ב100% חינם!
השאירו פרטים או התקשרו: 050-3320200

תשובה באותו היום.

אז קידום אתרים בדרום, מה זה אומר?

דרום ישראל, המחוז הגדול ביותר מבין מחוזות הארץ, מתהדר באורח חיים פעיל ומרגש, עם תרבויות רבות ומגוון פעילויות שגורמות לו להיות מקום מיוחד לגור בו ולבקר בו. עוטף עזה, באר שבע, ירוחם והרי אילת הן רק דוגמות קטנות לערי ויישובי הדרום והייחוד באזור הוא שיש בו הרבה שטחים לא עירוניים ולא מיושבים- הדרום מתחלק לאזורים רחבים ורבים.

לצד החלוקה לאזורים בדרום, ישנם מקרים בהם דווקא נבצע חיפוש אודות עסקים, אטרקציות או נותני שירות באזור הדרום כולו. על מנת לדייק כמה שניתן בקידום ולכוון היטב את השיווק הדיגיטלי שלנו, חשוב שנדע כיצד לעשות קידום אתרים מיטבי באזור הדרום.

גם הלב שלנו בדרום!

כתושבי הדרום, אנחנו מכירים את המאפיינים הייחודיים לאזור ולאנשיו- החל מהאתגרים והמורכבויות הביטחוניים שעלולים להופיע בכל עת, דרך החגיגות המיוחדות שלנו כמו פסטיבל דרום אדום ועד לתיירות המפותחת באילת. אנחנו מבינים את הצרכים המקומיים, את התרבות ואת הצרכים של התושבים בדרום ובאזוריו השונים. החוויה שלנו כילידי ותושבי הדרום תורמת לנו אף יותר בהכרת תהליך ההתפתחות, הכרת המשתנים ברחבי הדרום בזמן אמת (ולא חסרים כאלה), השוני הקיים והדברים הייחודיים לאזורים השונים בדרום והרצון שלנו כתושבי ואוהבי הדרום לצרוך מן התעשייה המקומית ומנותני השירות המקומיים. לכן, קידום אתרים בדרום הוא תהליך שעליכם לבצע אצל מי שגר ונושם את הדרום ושיודע לקדם אתרים בצורה המקצועית, העדכנית והטובה ביותר היום.

קידום אתרים בדרום עושים בחברת קידום בדרום
קידום אתרים בדרום עושים בחברת קידום בדרום

קצת על קידום אתרים

קידום אתרים הוא תהליך מגוון של מערכות, שיטות וטכניקות שימושיות שמטרתן לשפר את מיקומו של האתר שלכם בתוצאות של מנועי החיפוש. התוצאה המבוקשת היא להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, בעזרת מיקוד של מילות מפתח רלוונטיות לתחום העסק שלכם ומיקוד קהל היעד שלכם. המיקודים השונים מאפשרים לכם להיות גלויים יותר למשתמשים המתעניינים בשירותים או מוצרים שאתם מציעים.

ישנם שני סוגים של קידום אתרים:

קידום אתרים אורגני בדרום

קידום אתרים המתבצע באופן טבעי ולא משתמש בתשלום ישיר למנועי החיפוש. בעיקרו, קידום אורגני עוסק בשיפור המיקום של האתר בתוצאות החיפוש באמצעות אופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר, שיפור חוויית המשתמש, קישורים חיצוניים ועוד. יתרון הקידום האורגני הוא שהתוצאות המופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש מופיעות בחינם ומועילות למשתמשים.

תהליך קידום אתרים אורגני בדרום
תהליך קידום אתרים אורגני בדרום

קידום ממומן

מתייחס לפרסום שבו משלמים כסף בכדי להופיע במקום מובהק בתוצאות החיפוש. תוצאות חיפוש ממומנות מופיעות בדרך כלל בחלק העליון של תוצאות החיפוש, והתשלום מתבצע בהתאם לכמות הקליקים שהם מקבלים- Pay Per Click. דרך זו מאפשרת לעסקים להופיע מיידית בתוצאות החיפוש ולהגיע לקהל רחב יותר, אך דורשת הוצאה של תקציב פרסום. גם ביצירת קמפיין ממומן במנוע החיפוש יש אפשרות למקד את הקהל לפי הפרמטרים השונים כמו מיקום וגיל ושימוש במילות מפתח מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד גם בסוג קידום זה. 

כשמדברים על קידום אתרים בדרום, קידום אורגני נחשב לעדיף ולמועדף, מאחר והוא מאפשר לעסקים להשיג תוצאות מרשימות במחיר נמוך או אפילו בחינם. עם קידום אורגני, ניתן להבטיח התמודדות טובה עם התחרות ולהביא לקוחות רבים ומתוך זאת להגביר את המכירות והרווחים של העסק.

מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני?

ההבדל המרכזי בין השניים הוא בשיטת ההופעה בתוצאות החיפוש. קידום אורגני מתבצע באופן טבעי ומתמקד בשיפור אורגני של האתר על ידי יישום של טכניקות אופטימיזציה ושיפורי תוכן, בעוד שקידום ממומן מתבצע באמצעות תשלום ישיר למנועי החיפוש כדי להופיע במקום הראשון. כמובן שקיים הבדל גם מבחינת ההוצאות הכספיות- קידום אורגני נעשה ללא עלות וקידום ממומן, כשמו כן הוא- מצריך עלויות משתנות.

כשמדברים על קידום אתרים בדרום, קידום אורגני נחשב לעדיף ולמועדף, מאחר והוא מאפשר לעסקים להשיג תוצאות מרשימות במחיר נמוך או אפילו בחינם. עם קידום אורגני,

למה חשוב לעשות קידום אתרים בדרום?

כפי שציינו קודם לכן, הדרום מחולק לאזורים שונים והערים והישובים בו עשויים להיות מאוד קרובים (כמו באר שבע והישובים הסמוכים לה) ומאוד רחוקים (אילת ביחס ליישובי מרכז הנגב). ישנם מקומות שונים ומגוונים בדרום שנחפש בהם עסקים ואטרקציות גם על אם הדרך כתוצאה מהמרחקים המשתנים בין האזורים. לכן, חשיבות קידום אתרים בדרום הינה מרכזית לכל עסק שרוצה להצליח בעידן המקוון ולמשוך אליו גולשים ולקוחות בצורה הטובה ביותר. בזמן שהמתחרים שלכם מנסים לקחת חלק בשוק המקוון הצומח, עליכם להבטיח שאתם עולים בדרך המהירה למקום הראשון במנועי החיפוש. כאשר אתר העסק שלכם מופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, יש לכם יתרון גדול על מתחרים שלא מופיעים במקום המבוקש. זה יכול להביא לכם יותר לקוחות, הכרות עם המותג והגברת המכירות. במקרה של עסקים בדרום, חשוב לייחס השקעה רבה בבחירת מילות המפתח של הפרסום שלנו- לפעמים יהיה עלינו למקד את הפרסום שלנו לפי עיר מדויקת (לדוגמה: גלידרייה בלהבים), לפעמים יהיה עדיף למקד אותו ביחס לעיר דרומית מרכזית שנמצאים בקרבתה ישובים רבים (לדוגמה: גלידריה בבאר שבע והסביבה/ גלידריה בקרבת באר שבע) ולפעמים יהיה עלינו להגדיל את הטווח הגיאוגרפי ולחפש עסק ביחס למחוז הדרום כולו (מקרה זה נפוץ לרוב בחיפוש אטרקציות, אירועים, פסטיבלים וכו').  כמובן שאסור לשכוח להשתמש בשפה שיווקית, לערוך מחקר על המתחרים בתחום שלכם ולבצע אופטימיזציה לפרסום שלכם- הוספת דרכי ניווט לעסק שלכם, פרטי יצירת קשר, אמצעים ויזואליים והרשימה עוד ארוכה.

תוצאות של קידום אתרים בדרום
תוצאות של קידום אתרים בדרום

למה חשוב לקחת חברה איכותית וטובה לקידום אתרים בדרום?

כאשר מחפשים לקדם אתר בדרום ולשפר את נוכחותו המקוונת, חשוב מאוד לבחור בחברה איכותית ומקצועית שתעזור לכם להשיג את התוצאות המבוקשות. למרות שישנם כמה סטנדרטים לקידום אתרים בעידן המקוון, הלקוחות בדרום זקוקים לפתרון מותאם אישית המשקף את צרכיהם ומטרותיהם הייחודיות. לא חסרים עסקים בדרום, על אחת כמה וכמה כשהתושבים בו פרוסים על שטחים גדולים ורחבים, בין אם מדובר בעסקים קטנים או גדולים יותר, ועליכם לדאוג שהקהל הרחב יבחין בבידול שלכם מיתר העסקים בתחום גם בדרום ובעיקר באזור המצומצם יותר שבו אתם ממוקמים. אתר אינטרנט מוצלח בעל מיקום גבוה בתוצאות במנועי החיפוש יעזור לכם לקדם את העסק שלכם באופן ישיר.

היתרונות של קידום אתרים בדרום

עידוד עשייה מקומית:

 בעזרת קידום אתרים מקומיים בדרום, המשתמשים והגולשים במנועי החיפוש נחשפים לעסקים מקומיים שאולי לא נתקלו בהם קודם, בין אם מדובר בעסקים חדשים שנפתחו לאחרונה או בעסקים ותיקים יותר. קידום אתרים בדרום מאפשר העלאת מודעות והערכה לעשייה המקומית בדרום ולתרומה לבעלי העסקים השונים ברחביה (המלצה שלנו: עגלות קפה וקטיף בעוטף עזה הן אטרקציות מצוינות ותרומה נפלאה לבעלי העסקים המקומיים (: )

הגעה לקהל היעד:

קידום אתרים מאפשר לכם להגיע בצורה ממוקדת ויעילה לקהל היעד שלכם בדרום. ציינו מקודם ששימוש במילות מפתח ובטכניקות אופטימיזציה מתאימות, ניתן להבטיח שהאתר שלכם יופיע במיקומים הרלוונטיים ביותר בתוצאות החיפוש. פרט זה חשוב על אחת כמה וכמה בקידום אתרים בדרום! קחו בחשבון שאנשים רבים מטיילים ושערי הדרום פרוסות על שטחים רבים וגדולים, לפעמים הפסקה קלה או עסק מקומי קטן יוכלו לעזור לעוברי אורח וגם לכם כעסק.

בניית מותג ואמידות:

 ייתכן שהתחרות בתחום העסק שלכם בדרום או באזור הממוקד יותר בו אתם ממוקמים בדרום גבוהה. קידום אתרים מסייע לכם לבנות מותג חזק ולהציג את העסק שלכם כמומחה ומוביל בתחום. ככל שהאתר שלכם מופיע במקומות טובים יותר בתוצאות החיפוש, יתרונותיו של המוצרים או השירותים שלכם יבלטו ותוכלו לשרוד ולצמוח גם בפני התחרות החזקה. דבר זה חשוב במיוחד באזור הדרום, בו ישנן אפשרויות רבות ועסקים מגוונים (גם במחוז כולו וגם באזורים השונים הכלולים בתוכו).

שורה תחתונה

כעסק בדרום הארץ, יש לכם הזדמנות ייחודית לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם ולהגיע ללקוחות חדשים וקהל רחב יותר. על מנת להצליח, חשוב לבחור בחברת קידום אתרים איכותית ומקצועית בדרום. היא תוכל לעזור לכם להשיג מיקום טוב בתוצאות החיפוש, לקחת יתרון על מתחרים ולהבטיח תוצאות מרשימות לעסק שלכם. חשוב אף יותר לבחור במשרד שיבין בדיוק כמוכם את צרכיהם של תושבי הדרום, את האוכלוסייה באזורים השונים ואת האופי של יתר העסקים בו ומי ידע זאת יותר טוב ממשרד שלב לבו נמצא בדרום הארץ? צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ!

שאלות נפוצות על קידום אתרים בדרום

שאלת השאלות, איך התשובה משתנה בהתאם לסוג האתר וגודלו, לאחר שיחת ייעוץ נוכל להבין את המורכבות של הפרוייקט ולתת הערכה מדויקת של כלל הנתונים, ומה המחיר עבור קידום האתר בדרום.

המטרה שלנו בסופו של דבר היא לעזור לכם ולהגדיל את המכירות והחשיפה עבור העסק שלכם, אל תתנו לכסף לשחק פקטור, תרימו צלצול ונדבר.

אנחנו יכולים לכתוב כאן הרבה, אבל אם צריך לתמצת את זה למשפט אחד זה יהיה זה – אנחנו נותנים את הלב והנשמה.

ברגע שעסק נכנס אלינו לתהליך קידום אתרים אנו מתייחסים אליו כמו אל העסק שלנו, מידת המוחייבות וההשקעה היא אין סופית והכל במטרה להביא כמה שיותר תוצאות ובזמן הקצר ביותר. זה האנגדה של מיינדמארק.

זה משתנה בהתאם לתחרות בגוגל על מילות המפתח הרלוונטיות עבור אותו עסק.

אך יחד עם זאת יש כלל אצבע והוא בדרך כלל בין 3-4 חודשים שאפשר לראות תוצאות של ממש, מיכוון שהקידום שלנו הוא קידום פרימיום אנחנו רואים באופן גורף תוצאות עבור הלקוחות שלנו בזמן קצר, כי שעושים קידום איכותי רואים תוצאות איכותיות.