איך בוחרים משרד פרסום?

 05/06/2023

בחירת משרד פרסום לעסק שלך היא צעד חשוב והכרחי. משרד פרסום איכותי יצור קמפיינים מעולים, יגיע לקהל היעד המדויק ביותר ובסופו של דבר יגדיל את המכירות בעסק שלך 🙂 שתכלס זה הדבר החשוב ביותר.

"אבל יש כל כך הרבה משרדי פרסום אז איך בוחרים משרד פרסום מצוין?" שמחים ששאלתם. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את 7 הדברים החשובים ביותר שחשוב לשים עליהם לב שבוחרים משרד פרסום לעסק שלכם.

אז בואו נתחיל:

 

באיזה עסקים משרד הפרסום מתמחה?

בזמן שיש בשוק המון משרדי פרסום שעושים הכל ולא עושים שום דבר במקביל, אנחנו ממליצים לכם לבחור במשרד פרסום איכותי שמתמקד בנישה הספציפית של העסק שלכם. מה הכוונה? אם יש לכם מסעדה לדוגמא, כנראה שקודם כל אתם אוכלים טוב אבל יחד עם זאת עדיף לכם לבחור במשרד פרסום שמתמקד בשיווק ופרסום למסעדות, ככה הוא ייתן לכם מענה מדויק ואיכותי ביותר – תזכרו, ספציפיות היא שם המשחק.

מה המחירים של משרד הפרסום?

תקציב הוא גורם מכריע וחשוב שרוצים לבחור משרד פרסום לעסק שלך.

יש המון משרדי פרסום בשוק ולכל אחד מהם תג מחיר שונה, לפני היציאה למסע חשוב לבצע הערכות ולבדוק מה תקציב השיווק שלנו וכמה אנחנו מוכנים להשקיע, אחרי שעשינו הערכה והבנו מה התקציב שלנו חשוב לעשות סקר שוק ולבדוק מחירים – נקודה שחשוב להיזהר בה היא ממשרדי פרסום בעלי תג מחיר מופקע שלצערנו קיימים לא מעט בשוק היום, אך באותה נשימה נציין ששיווק הוא הדלק לכל עסק/מותג ולכן חשוב לשים לב לתקציב שיווק מספק ואיכותי.

מה הצורך השיווקי לעסק שלי?

שאלה שסופר חשוב שנשאל את עצמנו שאנחנו רוצים לבחור משרד פרסום.

מה המטרה שלי מבחינת שיווק? זה קידום האתר(SEO) שלי בגוגל? זה ניהול ומיתוג הרשתות החברתיות של העסק? זה הרצת קמפיין מומן PPC לעסק? חשוב שנדע לאן אנו מכוונים שנוכל לדעת לאן להגיע ואיזה משרד פרסום יענה על הצורך שלנו בצורה הטובה והאיכותית ביותר, אך יחד עם זאת גם אם אנחנו לא יודעים מה בדיוק הצורך השיווקי שלנו מומלץ להיעזר באיש שיווק מקצועי ובעל ניסיון שיכול להמליץ לנו ולבנות לנו אסטרטגיית שיווק חזקה.

מה היא רמת המקצועיות של משרד הפרסום?

פרמטר סופר סופר חשוב! תבינו מול איזה משרד פרסום אתם הולכים לעבוד ומהי רמת הידע והמקצוענות שלו, תעריכו לפי בעלי עסקים קודמים שאיתם הוא עובד, בקשו לראות קמפיינים שביצע בעבר, תדברו איתו על מה הוא הולך לעשות בתכלס, ובעיקר קבלו חוות דעת על המקצוענות, הניסיון והידע שלו בתחום.

עם איזה בעלי עסקים משרד הפרסום עבד בעבר?

ערכו בדיקה עם איזה בעלי עסקים/מותגים משרד הפרסום עבד בעבר, כך תוכלו להעריך את איכות העבודה והיכולת של המשרד לספק תוצאות. בקשו שיספרו לכם על בעלי עסקים בנישה שלכם שעבדו עימם בעבר ושייספרו לכם איך התנהל הקמפיין עבורם ומה התוצאות שהם סיפקו. הערכה הזו תעזור לכם להבין האם הגעתם לבית הנכון או שעדיף לכם לדפוק על הדלת הבאה.

מעדיפים משרד פרסום בוטיק או משרד פרסום גדול?

מעדיפים משרד פרסום עם שם מפוצץ או היחס האישי והאכפתיות משחקים אצלכם תפקיד מרכזי? כמו שציינו בשוק קיימים הרבה משרדי פרסום, יש משרדי פרסום גדולים המונים עשרות ואפילו מאות עובדים ויש משרדי פרסום קטנים יותר שמונים מספר מצומם ואיכותי של אנשים, לכל אחד מהשניים יתרונות וחסרונות.

המלצתינו החמה היא לבחור משרד פרסום שבאמת אכפת לו ממכם ושישם אותכם בראש ובראשונה.

איך בוחרים משרד פרסום?

קבעו פגישה עם משרד הפרסום:

קבעו פגישת היכרות, הכירו את האנשים, דנו איתם ביעדים, באתגרים ובציפיות שלכם. שימו לב עד כמה הם מקשיבים, מתקשרים ומבינים את המותג וקהל היעד שלכם. העריכו את רמת המקצוענות, היצירתיות והיחס הבין אישי שלהם והאם יש כימיה טובה בשיחה.

תזכרו! כימיה ותקשורת טובה הם המפתח להצלחה, בכל תחום ועל אחת כמה וכמה בשיווק לעסק שלכם.

אז אחרי שעשינו את כל הבדיקות נשאר לבחור את משרד הפרסום המתאים ביותר עבורכם, בעל ניסיון מוכח של הצלחה ושמתאים לערכים ולתקציב שלכם.

סמכו על האינסטיקים ותחושת הבטן שלכם היא יודעת מה נכון עבורכם ובעיקר קחו בחשבון שבבחירת משרד פרסום אתם בוחרים פרטנר להצלחה אז חשוב שהפרטנר הזה יהיה הטוב והנכון ביותר עבורכם.

במידה ואתם מחפשים משרד פרסום שמתמחה בקידום אתרים בגוגל הגעתם למקום הנכון.

 

תוכן עניינים:

שאלות נפוצות על איך בוחרים משרד פרסום

זה משתנה בהתאם למשרד פרסום.

אנחנו יכולים להגיד שאנחנו לא דוגלים בהתחייבות, האגנדה שלנו היא לגרום לתוצאות כל כך מצוינות, ביחס האישי ביותר ובמחיר המשתלם ביותר ובכך להבטיח הצלחה עבור בעל העסק, כי ההצלחה שלו היא ההצלחה שלנו.

העלות עבור משרד פרסום לעסקים משתנה בהתאם להיקף וסוג השירותים עבור כל עסק – כל עסק הוא עולם שלם ולכן יהיו דרכי שיווק מותאומות עבורו.

לאחר בניית אסטרטגיית שיווק חזקה,  נרכיב את סוג והיקף השירותים שייתנו את התמורה הטובה ביותר לעסק במחיר הטוב ביותר. 

שיווק הוא עבודה במשרה מלאה.

מי כמוכם בעלי העסקים יודע כמה הזמן שלכם חשוב וכמה מיליון ואחת פעולות אתם צריכים לבצע בו זמנית, כדי לעשות שיווק איכותי שבאמת יגדיל את הלקוחות בעסק שלכם אתם חייבים אנשי שיווק  שהראש שלהם  עסוק בשיווק שלכם מהרגע שהם קמים בבוקר ועד הרגע שהם הולכים לישון ואצלנו זה אפילו תוך כדי השינה (לא נספר לכם על השעות הקטנות של הלילה שבהם אנחנו חושבים איך ליצור ולשפר את קמפיין השיווק עבור הלקוחות שלנו כי זה לא ייגמר)

Shape
Shape

פוסטים קשורים

תחזוקת אתרים
שיווק דיגיטלי

תחזוקת אתרים

צריכים תחזוקה לאתר שלכם? מצאתם את הכתובות הנכונה – אנו מספקים שירותי תחזוקת אתרים בישראל במחיר מצוין ובשירות איכות, עם תמיכה מלאה וללא פשרות!

קרא עוד »