טיקטוק לעסקים – איך להצליח בטיקטוק ב2023?

 22/04/2023

טיק טוק אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות החזקות ביותר בשנים האחרונות, פלטפורמת שיווק המאפשרת להגיע לקהל עצום של אנשים! ולחשיפה ענקית יותר מכל פלטפורמת שיווק אחרת!
 טיקטוק מהווה קרקע פוריה לעסקים ולמותגים שרוצים להזניק את המודעות, החשיפה והמכירות שלהם.
 אז עשינו מדריך טיקטוק לעסקים וריכזנו מה הדברים החשובים ביותר כדי להצליח בטיקטוק ב2023.

נתחיל בדברים החשובים ביותר כדי להצליח בטיקטוק בתור עסק בשנת 2023 :

זמן צפייה:

 הגורם המכריע החשוב ביותר. (יותר חשוב מלייקים, תגובות ושיתופים) זמן צפייה הוא הגורם מספר 1 להגדלת חשבון הטיקטוק שלכם! האלגוריתם של טיקטוק דוחף קדימה סרטונים בעלי זמן צפייה גבוהה ולכן זה הפרמטר שצריך לתת עליו הכי הרבה את הדעת, בעזרת "הוק" מצוין (מה שיתפוס את הצופים לצפות בסרטון) תוכלו להגדיל את כמות זמן הצפייה וכתוצאה מכך יגדל חשבון הטיקטוק שלכם.

לעלות תוכן מספר פעמים ביום:

האלגוריתם של טיקטוק עובד שונה משאר הרשתות החברתיות לדוגמא פייסבוק ואינסטגרם, ששם אם תעלו תוכן יותר מפעם אחת ביום תתפסו כמעצבנים ולמה בטיקטוק זה שונה? כי בפייסבוק ובאינסטגרם רוב מי שייחשפו לתוכן שלכם הם העוקבים שלכם וברגע שהם ראו פוסט שהעליתם מספיק להם פעם אחת ביום ויותר מזה זה יהיה מעצבן, אך בטיקטוק זה שונה, הסרטונים שתעלו בטיקטוק יקפצו בכל פעם לאנשים שונים שלו דווקא עוקבים אחריכם ולכן חשוב ליצור כמות גדולה של סרטונים כי טיקטוק עובדת על כמות ולא איכות (כמובן שהאיכות חשובה אך הכמות יותר) ולכן כלל שתעלו יותר סרטונים ככה הסיכוי שהאחד מהתכנים שתעלו יהפוך לווריאלי הוא גבוהה ולכן פוטנציאל ההצלחה יהיה גבוה!

להשתתף באתגרים וטרנדים בטיקטוק: 

אתגרים וטרנדים בטיקטוק הם הזמדנות מצוינות להגדיל את החשיפה שלכם בטיקטוק – טיפ מאיתנו? תביאו את הטאצ שלכם לאתגר או לטרנד ותהפכו אותו מקורי וייחודי לכם וככה הפוטנציאל שהתוכן יהפוך וליראלי הוא גבוה 🙂

ערך ערך ושוב פעם ערך: 

ככל שתיתנו יותר ערך וערך איכותי ככה יותר אנשים ייצפו ויצרכו את התוכן שלכם! תבינו איזה ערך אתם יכולים לתת ופשוט תתנו ממנו לעולם! ברשתות החברתיות לתת זה לקבל. יצירת תוכן איכותי לעסקים היא המפתח להצלחה דיגיטלית היום.

תנסו ליצור מעורבות:

 כלל שיותר ויותר אנשים יגבו על התוכן שאתם מעלים ככה זמן הצפייה שלכם יגדל, למה? כי ברגע שאדם כותב תגובה בטיקטוק הסרטון רץ וממשיך להתנגן וככה אתם מרוויחים זמן צפייה שכמו שאמרנו זה הדבר החשוב ביותר מבחינת האלגוריתם של טיקטוק, אז תשתדלו לייצר כמה שיותר מעורבות על ידי שאלות, חידונים ועוד דרכים יצרתיות שיובליו אנשים לכתוב תגובה לתוכן שלכם 🙂

תהיו אותנטיים ותעשו כיף:

 אולי הטיפ החשוב ביותר, לחיים ובאופן ממוקד לשיווק עסקים בטיקטוק,
אנשים אוהבים אנשים אמיתיים ושכיף להיות איתם! תהנו מהתוכן שאתם יוצרים, תהיו נאמנים לעצמכם ותעשו מה שעושה לכם טוב וכיף על הלב! זה הטיפ החשוב ביותר.

טיקטוק לעסקים
טיקטוק לעסקים

ממה כדאי להימנע שרוצים להגדיל את חשבון הטיקטוק?

אל תייצרו תוכן פוגעני ומעליב:


תהיו מאוד זהירים עם לייצור תוכן שייכול לגרום לפגיעה כלפי אדם/קבוצה מסוימת.
דבר ראשון זה לא מגניב.
דבר שני זה יבוא לרעתכם  – האלגוריתם של טיקטוק לא אוהב (במילים עדינות) תוכן פוגעני , אלים ומעליב, מה שיכול לגרום לפגיעה בחשבון הטיקטוק שלכם.

אל תקנו עוקבים:

זו שאלה שאנחנו מקבלים הרבה, האם כדאי לקנות עוקבים בטיקטוק? אז חד משמעית לא!הדבר יכול לגרום לחסימה של חשבון הטיקטוק שלכם, להורדה של המעורבות בסרטונים שלכם ולפגיעה בתדמית הדף מצד האלגוריתם של טיקטוק – דבר שייקח הרבה זמן ואם בכלל לשנות אותו.

לסיכום, יש לכם כאן אחלה טיפים ליצירת חשבון טיקטוק מנצח, תשתדלו לייצור תוכן איכותי, מעורר מעורבות ובאופן קבוע – תזכרו טיקטוק לעסקים לא חייב להיות קשה!

בעלי עסקים מרגישים שצריכים הכוונה בכל הקשור לשיווק בטיקטוק וברשתות החברתיות? תרגישו בנוח להשאיר פרטים וניתן לכם טיפים של מקצוענים לטיקטוק לעסקים.

תוכן עניינים:

שאלות נפוצות על טיקטוק לעסקים

רוב העסקים לגמרי כן, אך יחד עם זאת חשוב לציין שיש עסקים שהקהל היעד עבורם פחות מצוי בטיקטוק ואולי עדיף לשווק אותם בפלטפורמות השיווק השונות. 

כל עסק הוא עולם שלם ולכן חשוב להרכיב לו אסטרטגיית שיווק ייחודית עבורו.

 

טיקטוק היא אפליקציית קסמים, הכל קורה בצורה מאוד מהירה.

בעזרת תוכן איכותי ושיווק נכון אפשר להגיע לקהל היעד הרלוונטי בצורה מאוד מהירה ועוצמתית.

שיווק הוא עבודה במשרה מלאה.

מי כמוכם בעלי העסקים יודע כמה הזמן שלכם חשוב וכמה מיליון ואחת פעולות אתם צריכים לבצע בו זמנית, כדי לעשות שיווק איכותי שבאמת יגדיל את הלקוחות בעסק שלכם אתם חייבים אנשי שיווק  שהראש שלהם  עסוק בשיווק שלכם מהרגע שהם קמים בבוקר ועד הרגע שהם הולכים לישון ואצלנו זה אפילו תוך כדי השינה (לא נספר לכם על השעות הקטנות של הלילה שבהם אנחנו חושבים איך ליצור ולשפר את קמפיין השיווק עבור הלקוחות שלנו כי זה לא ייגמר)

Shape
Shape

פוסטים קשורים

תחזוקת אתרים
שיווק דיגיטלי

תחזוקת אתרים

צריכים תחזוקה לאתר שלכם? מצאתם את הכתובות הנכונה – אנו מספקים שירותי תחזוקת אתרים בישראל במחיר מצוין ובשירות איכות, עם תמיכה מלאה וללא פשרות!

קרא עוד »